شناسهٔ خبر: 79574 - سرویس وزارتی

با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع انجام گرفت

بررسی برنامه و پروژه های وزارت راه و شهرسازی به منظور تحقق شعار "جهش رونق تولید" / تشکیل ستاد ویژه ای جهت مدیریت راهبردی جنبش تولید با مسئولیت وزیر

جلسه با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، برنامه های این مجموعه وزارتخانه برای تحقق نامگذاری سال ۱۳۹۹ مورد بررسی و اولویت بندی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹، با عنایت به نامگذاری امسال تحت عنوان " سال جهش تولید " توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و ضرورت اهتمام حداکثری برای تحقق این مهم، اولین جلسه مدیریت و راهبری ستاد جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونین سازمان ها و شرکت های وزارت راه و شهرسازی به ریاست امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع، انتخاب فهرست پروژه ها را با اولویت بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و در نهایت ارتقای پایداری وضعیت اقتصادی کشور را از اثرات فوق العاده و قابل توجه در جهش تولید دانست.

در این جلسه جمع بندی لازم در خصوص فهرست پروژه های مشمول طرح جهش تولید و جزییات مربوطه از جمله برآورد لازم برای تکمیل جهادی پروژه ها به تفکیک حوزه های مختلف و در نهایت برخی کمک های ضروری برای تسریع در انجام و ایجاد جهش تولید انجام گرفت.

قابل ذکر است که ستاد ویژه ای جهت مدیریت راهبردی جنبش تولید در وزارت راه و شهرسازی با مسئولیت وزیر تشکیل شده است.