شناسهٔ خبر: 79721 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

ترمیم افزون بر ۵۶۴ متر مربع از علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۹

2.jpeg مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از ترمیم افزون بر ۵۶۴ متر مربع از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه های ارتباطی این استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد راه های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و تصریح کرد: این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود قرار می‌دهد.

وی افزود: به همین منظور گشت‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با انجام بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر در راه های ارتباطی استان به ویژه جاده های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری  ۳ هزار و ۹۱۶ متر مربع از محورهای مواصلاتی، بازگشایی و پاکسازی۴۶ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ ای و ترمیم ۵۹۵ متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

وی افزود: همچنین نیروهای راهداری در مدت ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی تعداد ۴ هزار و ۸۸۶ مورد از علائم و حفاظ های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی ۳۹۷ لاشه حیوانات از سطح محورها و ۸۱ مورد آبرسانی به نمازخانه های بین راهی کرده‌اند.

کرد ۸۱۹ مورد بازدید از راه های حوزه استحفاظی و ۱۴۶ مورد بازدید راهدارخانه ها، انجام ۳ مرحله بازدید از کلیه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین ۱۲۲ مورد امدادرسانی به کاربران جاده را از دیگر اقدامات راهداران سیستان و بلوچستان در نوروز امسال عنوان کرد.