شناسهٔ خبر: 79737 - سرویس استان‌ها

انجام ۲۵۰۶۰ متر مربع لکه گیری راه های مواصلاتی استان طی سال ۱۳۹۸

IMG_2763.JPG معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از انجام ۲۵۰۶۰ متر مربع لکه گیری محورهای مواصلاتی استان طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، محمدرضا عرب احمدی افزود: در راستاي ايمن سازي و افزايش ايمني محورهاي ارتباطي استان بويژه محورهاي شرياني، طی دوازده ماهه سال گذشته ۲۵۰۶۰متر مربع از محورهای مواصلاتی استان با استفاده از آسفالت  لکه گیری شد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه بمنظور تحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: طی سال گذشته اقدامات کوتاه مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور، نصب علائم، مسیر نما، گاردریل و اجرای شیارهای لرزاننده عرضی در ۱۰ نقطه پرحادثه محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

عرب احمدی افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران نیز عملیات روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از محورهای استان انجام شده است.

ایشان در ادامه گفت: با هدف بخشندگی راه ها و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای عملیات اصلاح شیب شیروانی در ۱۴۵ کیلومتر از راههای استان نیز انجام گرفته است .

عرب احمدی خاطر نشان کرد: مجموعه عوامل راهداری با همفکری و  همدلی، سعی در انجام خدمات مطلوب تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده های مواصلاتی داشته و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.