شناسهٔ خبر: 79778 - سرویس هوایی

قدردانی وزير راه و شهرسازی از دست اندرکاران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی

محمد اسلامی وزير راه و شهرسازی در پيامی به رئيس، اعضای هيات مديره و معاونان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران و مدیران فرودگاه‌های سراسر کشور از نقش آفرينی موثر دست اندرکاران در به بار نشستن طرح های فرودگاهی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در این پیام با اشاره به انبوه خاطرات تلخ و شيرين، از آن به عنوان تجربه اي یاد کرد که بدانيم و بتوانيم بيش از پيش بر پاي خود بايستيم و با ياري حق تعالي و تکيه بر دانش و توانمندي و پشتيباني ملت بزرگ ايران بر مشکلات و تنگناهاي هر چند عظيم، فائق آمده و از هر ناگواري و سختي، براي سعادت و آسايش مردم و اعتلاي ايران اسلامي فرصتي بيافرينيم.

وی در این پیام خطاب مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و مدیران فرودگاهی اظهار امیدواری کرده است؛ زين پس نيز با عنايات خداوند متعال و در پناه حضرت بقيه الله الاعظم (عج) و دعاي مردم عزيز ايران اسلامي، اين ملت بزرگ از هر گزند و بيماري بدور بماند و سال ۱۳۹۹ متفاوت از آنچه بر ما گذشت سالي همراه با گشايش در امور، افزوني سلامت و شادابي و موفقيت هاي روز افزون براي مردم عزيزمان باشد.

اسلامی در این پیام با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازي همگام با ملت عظيم و الشان و با تاسي از فرامين مقام معظم رهبري و در راستاي تدابير دولت تدبير و اميد، تاکنون از هيچ کوششي براي سعادتمندي و آسايش مردم عزيز ايران فرو گذار ننموده است، حاصل آن را به بار نشستن طرح‌هاي عظيم آزادراهي، ريلي ، فرودگاهي، بندري و ...  آغاز طرح اقدام ملي مسکن و چند صد پروژه بزرگ و کوچک ديگر عنوان کرد.

وی در پایان ضمن تبريک سال نو و بهار طبيعت از خداوند منان آرزوی توفيقات روز افزون همراه با سلامتي و سعادت را براي همه همکاران ارجمند و خانواده آنان مسالت کرد.