شناسهٔ خبر: 79792 - سرویس جاده‌ای

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

قاتل راننده كامیون حامل كالاهای اساسی به هلاكت رسید

حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان(عج) قاتل مرحوم مهابادی راننده کامیون حامل کالاهای اساسی شناسایی شده و به هلاکت رسید و سه نفر از همدستان وی نیز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: ‌ روز ۱۸ فروردین ماه قاتل محمد تقی مهابادی راننده كامیون حامل كالای اساسی كه روز ۱۲ فروردین توسط اشرار در جاده ایرانشهر- بزمان مورد سوء قصد قرار گرفته بود، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاكت رسید و سه تن از همدستان وی دستگیر شدند.

وی افزود: محمد تقی مهابادی جوان ۳۲ ساله اهل شهرستان كرج كه با هدف حمل تجهیزات پزشكی و درمانی به سمت چابهار حركت كرده بود، در مسیر بازگشت ‌كالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان را با خود حمل می‌كرد كه در شامگاه ۱۲ فروردین ماه توسط اشرار در جاده ایرانشهر-بزمان مورد سوء قصد قرار گرفت و به ضرب گلوله جان به جان آفرین تسلیم كرد.

رئیس سازمان راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: در این رابطه وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم مهابادی اعلام کرد که مرحوم مهابادی و تمامی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جزء خانواده بزرگ راه و شهرسازی و مورد حمایت این وزارتخانه قرار دارند و در همین راستا وزیر راه و شهرسازی از ساعات اولیه وقوع حادثه از رئیس شورای تامین استان استان سیستان و بلوچستان، خواستار شناسایی و مجازات هرچه سریع تر عوامل این جنایت شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان كرد: با اقدام به موقع و سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) كه امنیت کشور مرهون مجاهدت، پاسداری و دقت نظر این سربازان گمنام است،‌ عوامل سوء قصد به جان مرحوم محمد تقی مهابادی مورد شناسایی و پیگرد قرار گرفتند كه نهایتا منجر به هلاکت قاتل  و دستگیری سه تن از همدستان وی شد.

حسن نیا با اشاره به تقارن فروردین ماه ۱۳۹۹ با اعیاد بزرگ شعبانیه و در پیش بودن میلاد مسعود حضرت ولیعصر (عج) ،این میلاد خجسته و همچنین ‌هفته بزرگداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر عرصه امنیت و آرامش ایران اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.​