شناسهٔ خبر: 79807 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

تحویل ۵۲۸ واحد مسکن مهر تا پایان اردیبهشت ماه در اردبیل

اردبیل . فروردین 01 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح و تحویل ۵۲۸ واحد مسکن مهر تا پایان اردیبهشت ماه در اردبیل به متقاضیان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه ۵۲۸ واحدی مسکن مهر وحدت اردبیل با اعلام این مطلب افزود: با توجه به تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مبنی بر اتمام پروژه ۵۲۸ واحدی مسکن مهر وحدت اردبیل و تحویل آن به متقاضیان علیرغم شرایط پیش‌آمده بر اثر ویروس کرونا در کشور و استان، توسط پیمانکار پرتلاش پروژه از روز دوم فروردین سالجاری با رعایت کلیه موارد بهداشتی با جدیت تمام کارهای تکمیل پروژه ادامه داشته و به حول و قوه الهی با شکست کرونا تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری کل پروژه تکمیل و تحویل مالکان خواهد شد.

وی گفت: پروژه ۵۲۸ واحد باقی مانده از ۱۲۰۰ واحدی مسکن مهر وحدت اردبیل دارای ۲۲ بلوک بوده که در هر بلوک ۲۴ واحد مسکونی تعبیه شده است.

عضو شورای مسکن استان اردبیل افزود: درحال حاضر در ۱۷ بلوک از ۲۲ بلوک اشاره شده کارهای عملیاتی تکمیل و به اتمام رسیده و در حال تحویل به متقاضیان و مالکان واحدها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص ۵ بلوک باقی مانده گفت: ۵ بلوک باقی مانده با بازدیدی که امروز بعمل آمد با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد مرحله نازک کاری و تکمیل واحدها با جدیت تمام در حال اجرا بوده و تا پایان اردیبهشت تکمیل شده  و به بهره برداری خواهند رسید.