شناسهٔ خبر: 79889 - سرویس استان‌ها

با وجود طغیان رودخانه ماربر با وجود طغیان رودخانه ماربر

خطر آسیب به پل  موقت ده بزرگ با حضور به موقع راهداران سمیرم رفع شد

IMG_7739.JPG رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سمیرم با اشاره به طغیان رودخانه ماربر گفت: با حضور به موقع راهداران و انجام عملیات اصلاحی از بروز خسارت به پل موقت ده بزرگ جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی ،حسین انصاری با اشاره به اینکه بارش ۳۰ میلی متری باران در روز جمعه اظهار کرد: بارش شدید باران از یکسو و آب شدن برف ها باعث طغیان رودخانه ماربر شد.

وی ادامه داد: گشت های راهداری ونظارت ترابری شهرستان سمیرم در حین انجام ماموریت متوجه آب شستگی پشت دستک های پل ده بزرگ شده و مشکل را منعکس کردند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پل راه ارتباطی ۱۲ روستا را برقرار می کند اقدامات اصلاحی با فوریت آغاز شد.

انصاری خاطرنشان کرد: عملیات اصلاحی پل  در ساعت ۱۹ عصر جمعه ۲۲ فروردین ماه سال جاری با پنج دستگاه ماشین آلات سنگین  و ۱۰ راهدار زحمتکش آغاز و تا ساعت ۲ بامداد ادامه یافت.

وی وضعیت کنونی پل را خوب ارزیابی کرد و افزود: با تداوم بارندگی ها در شهرستان و احتمال طغیان رودخانه ها، گشت های راهداری و ترابری با جدیت در حال انجام است.