شناسهٔ خبر: 79917 - سرویس استان‌ها

سال گذشته توسط اداره کل راه و شهرسازی ایلام انجام شد

رفع تصرف ۱۹۱ هزار متر مربع زمين به ارزش بالغ بر ۱۳۹ ميليارد تومان

ديدار فرمانده انتظامي استان ايلام و مدير كل كاظمي 1.JPG مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سال گذشته ۱۹۱ هزار متر مربع زمين به ارزش بالغ بر ۱۳۹ ميليارد تومان توسط راه و شهرسازی استان رفع تصرف شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام در ديدار مدیرکل این اداره با فرمانده انتظامي استان ايلام و مديركل راه و شهرسازي استان  كه با رعايت موازين بهداشتي پيشگيري از انتشار ويروس كرونا در دفتر مديركل راه و شهرسازي استان برگزار شد، طرفين بر همكاري بيش از پيش در جهت حفظ بيت المال وجلوگيري از تصرف اراضي ملي تاكيد كردند.

علی‌اصغر كاظمي درخصوص رفع تصرف اراضي ملي در سال ۱۳۹۸ گفت: يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل ۱۹۱۰۰۰ متر مربع زمين به ارزش بالغ بر ۱۳۹ ميليارد تومان طي ۸۳ عمليات در سال گذشته با همكاري نيروي انتظامي و دستگاه قضا  رفع تصرف كرد كه در نوع خود كم نظير بود.

وي افزود : در سال جاري نيز تا كنون يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان با همكاري نيروي محترم انتظامي و همراهي دستگاه قضايي و دادستان محترم استان ضمن جلوگيري از تصرف زمينهاي ملي توسط افراد سودجو  ۴۴۲۰  متر مربع به ارزش۵۲ ميليارد ريال از اين اراضي را از تصرف اشخاص سودجو خارج كرده است.

سردار ياري در اين ديدار ضمن قدارداني از زحمات راه و شهرسازي استان در سال گذشته در بحث توسعه راه‌هاي استان و حفاظت از اراضي ملي و دولتي  و ... ابراز اميدواري كرد در سال جديد با تلاش بيشتر شاهد تداوم و افزايش اين دستاوردها براي توسعه استان باشيم.