شناسهٔ خبر: 79950 - سرویس استان‌ها

رفع تصرف از اراضی دولتی شهرستان تربت حیدریه به ارزش ۶ میلیارد ریال

تربت-يوسفي مقدم.jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه از رفع تصرف سه مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی این شهرستان به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهدی یوسفی مقدم با اعلام این خبر گفت: تعدادی افراد سودجو در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی دولتی این اداره واقع در محلات کوی صدف و رباط بالا کرده بودند که با اخذ دستور قضایی، ساخت و سازهای انجام شده تخریب و اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی تعداد ساخت و سازهای تخریب شده را ۳ مورد و ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: گشت حفاظت اراضی اداره در همان مراحل ابتدائی ساخت به متصرفین اخطار کتبی داده بود ولی متأسفانه متصرفین اقدام به ادامه ساخت کرده بودند.

یوسفی مقدم در پایان ضمن تشکر از دادستان شهرستان جهت برخورد قاطع با متصرفین اراضی دولتی، از همشهریان عزیز درخواست کرد قبل از هر گونه خرید زمین، از مالکیت فروشنده مطمئن شوند تا توسط کلاهبرداران مورد سوء استفاده قرار نگیرند و دچار ضرر و زیان نشوند.  

شایان ذکر است شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.