شناسهٔ خبر: 79963 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد

دعوت از بخش خصوصی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

جنوب کرمان س مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن دعوت از بخش خصوصی حقیقی و حقوقی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، مشوقهای وزارت راه و شهرسازی برای سرمایه گذاران مسکن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ، محمد ساردویی گفت:در راستای انتخاب شعار سال بعنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و همچنین تولید مسکن جهت کمک به اقشار نیازمند ، این اداره کل ضمن کمک به رونق کسب و کار بخش خصوصی از مشارکت سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در تولید مسکن حمایت خواهد کرد.

وی افزود : کلیه سرمایه گذاران که زمین در محدوده شهر های جنوب کرمان، واحد های مسکونی نیمه تمام و یا واحد مسکونی تکمیل شده  آماده فروش دارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

ساردویی در خصوص مشوقهای این طرح بیان کرد : از جمله مشوقهای لازم می توان به اعطای تسهیلات ساخت، بدون سپرده یا تسهیلات خرید مسکن ، معرفی متقاضی خرید واحد مسکونی و تامین هزینه ساخت در طول اجرا توسط متقاضیان، امکان پیش فروش و امکان تغییر کاربری اراضی برای مشارکت کنندگان اشاره کرد.

وی اظهار داشت : متقاضیان می توانند تا تاریخ  15 اردیبهشت سال جاری با مراجعه به  معاونت مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوطه آماگی خود را اعلام کنند.