شناسهٔ خبر: 80001 - سرویس استان‌ها

جلوگیری از ۷۱۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

IMG_20190807_083154_069.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۷۱۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهـــرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نیر گفت: از این میزان ۲۹۸ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به ۳۲۶ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۹۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در سال ۹۸ قلع و قمع شده است.

وی با قدردانی از حمایت‌های ارزشمند دستگاه قضائی استان افزود: گشت‌های راهداری بطور مرتب در محور‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند یک هزارو ۱۶۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را به عنوان خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش باهمه توان، شبانه روز از ۶ هزارو ۳۷۳ کیلومتر راه استان حفاظت کرده و با متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.