شناسهٔ خبر: 80072 - سرویس استان‌ها

بازسازی نشست زمین در محور بجنورد به آشخانه در دست اقدام

IMG_6009.JPG مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تمهیدات لازم در رابطه با تسریع در بازسازی نشست زمین به دلیل بارندگی های اخیر در کیلومتر ۱۵ محور بجنوردبه آشخانه در محدوده روستاب مملجه تا روستای تاتار در دست اقدام است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی اعلام کرد: با پیگیری های به عمل آمده و استفاده از ماشین آلات شرکت های راهسازی طرف قرار داد با شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل جاده ای ،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انشاءالله بزودی نسبت به بازگشایی بزرگراه مذکور و برقراری ترافیک این محور اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد:در جلسه روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹ در دفتر فنی استانداری با حضور ادارات ذیربط تصمیمات لازم جهت تسریع در برقراری ارتباط و هم چنین بررسی جامع از طرف مشاور طرح در خصوص چگونگی بروز نشست جاده و همچنین ارائه طرح بازسازی و تثبیت ترانشه های محدوده رانش جهت جلوگیری از بروز حوادث مشابه در آن مقطع از بزرگراه اتخاذ شد.

نژاد صفوی افزود: بازدید های دو روز اخیر از محل فرو نشست و هم چنین  محور قدیم بجنورد به سمت آشخانه از محدوده روستای بدرانلو، تمهیدات لازم جهت افزایش ایمنی در محور از جمله افزایش علائم هشداردهنده ،آشکار سازی و خط کشی اتخاذ شد.

 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد:در بازسازی نقاط حادثه دیده ماشین آلات زیادی از طرف پیمانکاران طرف قرار داد شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل جاده ای کشور ،سازمان راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشارکت داشتند که از زحمات این عزیزان قدردانی می شود.