شناسهٔ خبر: 80122 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد

افتتاح ۲۵۰۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان شهریور در پردیس/ فروش ۵۳۰ میلیارد تومان عرصه در سال۹۸/ فراهم‌شدن امکان صدور دفترچه قسط و فروش عرصه به شکل اینترنتی

مسكن مهر پرديس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید با اشاره به اینکه در مجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس وجود دارد، گفت: تاکنون ۴۵ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است.

او با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در ماه‌های پایانی سال ۹۸ در پردیس گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۵ هزار واحد دیگر را در تیرماه سال جاری در فازهای مختلف افتتاح خواهیم کرد که با احتساب این تعداد، مجموع واحدهای افتتاح‌شده مسکن مهر در پردیس به ۶۰ هزار واحد خواهد رسید.

هدایت عنوان کرد: تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را تا پایان شهریورماه افتتاح خواهیم کرد و مابقی واحدهای مسکن مهر پردیس نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

او همچنین فروش عرصه مسکن مهر در پردیس را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به اینترنتی‌شدن فروش عرصه و صدور دفترچه قسط واحدهای مسکن مهر در پردیس گفت: این اقدامات با هدف کاهش مراجعه حضوری در شرایط کنونی انجام شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، میزان فروش عرصه واحدهای مسکن مهر این شهر جدید در سال ۹۸ را افزون بر ۵۳۰ میلیارد تومان خواند و گفت: این میزان فروش به‌صورت نقد و اقساط محقق شده است و تمام این مبلغ در تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهر جدید پردیس به کار گرفته خواهد شد.