شناسهٔ خبر: 80186 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبر داد

۲ میلیون و ۸۵۰ هزار متر مربع زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی در استان

IMG_4970.JPG مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تا کنون افزون بر ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار متر مربع زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی در استان فارس اختصاص یافته و این رقم قطعا ًدر روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، جعفر زاهدی افزود: این مقدار زمین تاکنون برای ۱۶ شهرستان از استان فارس در نظر گرفته شده که تامین زمین برای دیگر شهرستان ها در دستور کار قرار دارد و به سرعت برای شهرستان های باقی مانده نیز زمین تامین خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: تامین زمین تا کنون برای شهرهای آباده ، اقلید ،خرمبید، بوانات، نی ریز، داراب ، زرین دشت ، فسا، استهبان، خرامه، جهرم، قیر و کارزین ، فیروز آباد، کوه چنار، کازرون و ممسنی پیش بینی شده است.

او ادامه داد: سهم استان فارس در طرح اقدام ملی مسکن ، ۴۸ هزار و ۷۲۷ واحد است و تا کنون ۳۹ هزار و ۹۲۱ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: ۲۵ هزار واحد از سهم استان فارس در این طرح در شهر جدید صدرا و ما بقی در سایر شهرهای این استان احداث خواهد شد.

زاهدی، یکی از اولویت های اصلی اداره کل راه و شهرسازی فارس در سال ۹۹ را اجرای طرح اقدام ملی مسکن دانست و بیان کرد: مراحل اجرای این طرح شامل: تامین زمین، عقد قرارداد و پیگیری احداث مسکن تا مرحله واگذاری به متقاضیان است.

استان فارس در تقسیمات کشوری در بر گیرنده ۳۶ شهرستان است.