شناسهٔ خبر: 80216 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره مدیریت راه های استان مازندران خبر داد:

ثبت بیش از ۱۶۵هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱

141 رئیس اداره مدیریت راه های استان مازندران از ثبت بیش از ۱۶۵هزار تماس مردمی باسامانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای در استان مازندران از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی (هفتم فروردین ماه سال جاری) تا به امروز خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محسن هاشمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه ۱۴۱ در ایام کرونایی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای خدمات به کاربران جاده ای، به صورت شبانه‌روزی به رفع نیازهای اطلاعاتی وضعیت ترافیک جاده ها و شرایط جوی آنها پرداخته است.

رئیس مركز مديريت راه هاي مازندران خاطر نشان ساخت : همچنین در این مدت، بیشترین درخواست اطلاعات در حوزه امکان تردد بین استانی (ورود به استان مازندران از استانهای مجاور و یا بالعکس) و امکان تردد بین شهری بوده است.

هاشمی عنوان نمود : افزون بر این آمار همکاران شیفت سالن مانیتورینگ اداره مدیریت راه ها تمام وقت و بدون تعطیلی پاسخگوی تماس کاربران جاده ای با شماره مستقیم ۳۳۳۲۲۳۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ بوده و ضمن ارائه اطلاعات لازم در صورت لزوم جهت امداد رسانی از طریق اعزام گشت های راهداری و یا هماهنگی لازم با سایر نهاد های خدمت رسان در جاده مثل پلیس راه و هلال احمر و ... اقدام کرده اند.

گفتني است : نرم افزار نسخه اندروید سامانه ۱۴۱ مدیریت راههای کشور ازطریق پایگاه الکترونیک ۱۴۱.ir دردسترس هموطنان است.