شناسهٔ خبر: 80253 - سرویس استان‌ها

جلسه بررسی پروژه های حوزه مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد

اردبیل اردیبهشت 98 -1 جلسه بررسی روند اجرای پروژه های حوزه مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، با حضور مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل ، معاونت مسکن و ساختمان و روئسای اداری حوزه مسکن و ساختمان جلسه بررسی برنامه های پیشنهادی و روند اجرای پروژه های حوزه مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل در سال جاری در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد: با پیگیری و ادامه روند تکمیل واحدهای باقیمانده مساکن مهر در سطح استان نسبت رفع نواقص و ایرادات موجود، تمامی واحدها بصورت کامل به اتمام رسیده و با تحویل به متقاضیان اقدامات لازم انجام و پرونده مسکن مهر استان در سالجاری بسته شود.

برنامه ریزی در راستای انتخاب پیمانکاران واجد شرایط جهت مشارکت در پروژه های جدید مشارکتی حوزه مسکن و ساختمان اداره کل در سالجاری از دیگر مصوبات جلسه مذکور بود.

در موضوع بازآفرینی شهری هم در خصوص تخصیص قیر به شهرداری پیگیری های لازم صورت گرفته و موارد و مشکلات موجود حل و فصل شود .

در خصوص اجرای پروژه های طرح اقدام ملی تولید مسکن در سطح استان اردبیل مقرر گردید نظارت دقیقی بر اجرای با کیفیت پروژه ها از ابتدای مراحل توسط کارشناسان و ناظرین راه و شهرسازی استان انجام گرفته و نواقص موجود بررسی و رفع شود.

لازم به ذکر است در این جلسه روئسای ستادی ادارات حوزه مسکن و ساختمان به بیان عملکرد سال ۹۸ پرداخته و برنامه سال جاری را تشریح کردند.