شناسهٔ خبر: 80254 - سرویس استان‌ها

مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل خبر داد؛

احداث باند دوم محور سه راهی صحرا - رضی امیر کندی بطول ۱۴ کیلومتر

اردبیل اردیبهشت 98 -1 مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل از احداث باند دوم محور سه راهی صحرا - رضی امیر کندی بطول ۱۴ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل در بازدید از پروژه های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی در شمال استان با اعلام این مطلب اظهار داشت: پروژه احداث باند دوم محور سه راهی صحرا - رضی امیر کندی بطول ۱۴ کیلومتر یکی از پروژه فعال بوده و در حال اجرای ابنیه فنی ، عملیات خاکبرداری و خاکریزی می باشد.

وی ادامه داد: از مسیر محور گرمی به بیله سوار ۳۸ کیلومتر احداث باند دوم را در دست اجرا داریم که هم اکنون پیمانکار پروژه ( موسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء ) از محل خروجی شهرستان گرمی به سمت بیله سوار با ماشین آلات فعالیت را شروع کرده و در حال تجهیز محل کارگاه است.

حیدری از هدف از اجرای این پروژه را توسعه بزرگراه های استان برشمرد و افزود: در راستای ایمنی تردد، سرعت جابجایی کالا و مسافر، توسعه گردشگری، حمل و نقل محصولات کشاورزی و همچنین تسهیل ترانزیتی استان با کشور همسایه (جمهوری آذربایجان ) از طریق پایانه مرزی بیله سوار از اهداف اجرای مسیر محور گرمی به بیله سوار می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص احداث باند دوم ورودی شهرگرمی گفت: عملیات اجرایی ساخت ابنیه فنی و عملیات خاکی پروژه احداث باند دوم ورودی شهر گرمی بطول ۵ کیلومتر به اتمام یافته و در مرحله تکمیل روسازی است و عملیات آسفالت ریزی پس از تکمیل روسازی آغاز خواهد شد.

وی همچنین در ادامه از پروژه ۴۲۴ واحدی مسکن مهر شهرستان بیله سوار بازدید کرد و گفت: آماده سازی معابر و محدوده پروژه ۴۲۴ واحدی مسکن مهر شهرستان بیله سوار در حال انجام عملیات اجرایی می باشد و انشاالله تا یک ماه آینده آسفالت ریزی شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .