شناسهٔ خبر: 80255 - سرویس استان‌ها

جلسه بررسی پروژه های بازآفرینی شهری پارس آباد برگزار شد

اردبیل اردیبهشت 98 -1 جلسه بررسی پروژه های بازآفرینی شهری ، شهرستان پارس آباد در راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، جلسه بررسی پروژه های بازآفرینی شهری شهرستان پارس آباد با حضور شهرام باباخانی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل ، نماینده فرمانداری پارس آباد ، شهردار پارس آباد ، مجری و مشاور طرح در محل سالن جلسات شهید دادمان راه و شهرسازي استان برگزار شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات پروژه های کانال زیر نهر تراب و خیابان شهید مطهری بررسی و مقرر شد با نظارت شهرداري پارس آباد ؛ مهندسين مشاور پروژه نسبت به طراحي كانال بصورت سيفون براساس دبي آب اراضي زراعي بالا دست كانال و با استعلام از جهاد كشاوزي شهرستان با پيش بيني تراز آب زير زميني و لحاظ نمودن بحث رسوب و عدم هدايت آبهاي سطحي به داخل كانال اقدام کند.

همچنین مشاور پروژه با رعايت عرض معبر 20 متري برابر طرح تفضيلي مصوب شهرستان و لحاظ فاصله حمل واقعي مصالح ؛ نسبت به ارائه مختصات اجرايي و برآورد مقادير كار اقدام کرده و گزارش لازم را ارائه کند.

نهایتا مصوب شد، اصلاح نقشه موجود با رعايت كليه مشخصات و موارد پس از بررسي و تائيد توسط شهرداري پارس آباد جهت ابلاغ به پيمانكار پروژه به اداره كل راه و شهرسازي استان ارسال شود.