شناسهٔ خبر: 80311 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

صدور موز احداث راه روستایی ارد - مز به طول ۲۰ کیلومتر از سوی سازمان راهداری

بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور کرمان-راور و افتتاح همزمان ۵۱ کیلومتر راه روستایی در سطح استان کرمان مجوز احداث راه روستایی ارد - مز به طول ۲۰ کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا راستیار مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان، با اعلام خبر صدور مجوز احداث راه روستایی ارد – مز به طول ٢٠ کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در مرحله اول طرح ملی ابرار ٤٥ کیلومتر راه روستایی به اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابلاغ شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران راهداری در بهمن ماه با حضور مقام عالی وزارت و ریاست سازمان راهداری به بهره برداری رسید .

وی افزود : پس از آن با پیگیری ها و مساعدت معاون راهداری سازمان در اسفند ماه سال ٩٨ مجوز ٤٤ کیلومتر مرحله دوم طرح ابرار صادر که پروژه ارد - مز نیز با پیشنهاد این اداره کل مصوب و ابلاغ شد.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد:‌در راستای تسریع در بهره برداری این پروژه از ظرفیت امکانات و ماشین آلات شهرستان های خنج و گراش و ستاد اداره کل استفاده شده است. همچنین از دو سوی روستا مز و شهر ارد عملیات ابنیه فنی و خاکی شروع شد که با اتمام این مسیر دسترسی روستاهای بخش محمله شهرستان خنج به شهرستان اوز و گراش تسهیل خواهد شد.

وی در در پایان گفت:  انتظار است کمیته برنامه ریزی شهرستان خنج تامین اعتبار لازم جهت اجرای عملیات آسفالت در سال ٩٩ را در دستور کار قرار دهد.