شناسهٔ خبر: 80386 - سرویس استان‌ها

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

پل راه روستایی امامزاده یکشوب بابل به بهره برداری رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه پل روستای امامزاده رضا یکشوب واقع در بخش بندپی شرقی بابل افتتاح و مورد بهره برداری مردم این خطه از استان مازندران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران سیدمحمدنظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران درحاشیه برگزاری این مراسم گفت: اعتبار این پروژه که جز پروژه های راه روستایی می باشد از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

نظری در خصوص مشخصات فنی و اجرایی پروژه گفت : پل به دهانه ۲۶ متر و عرض ۸ متر- ارتفاع از بستر آب ۷ متر و خاکریزی طرفین هر طرف ۵۵ متر است .

وی درخصوص اهداف و اثرات اجرایی این پروژه اظهار داشت:  باتوجه به تخریب پل قدیم، احداث پل جدید به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني به اجرا در آمده است و از ویژگی های اصلی این پل اتصال دو بخش بندپی شرقی و بخش گتاب شهرستان بابل می باشد.

پل امامزاده یکشوب بخش بندپی شرقی شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال در مدت زمان یکسال اجراء که با اتمام و بهره برداری آن مردم منطقه از نعمت وجود راه ایمن بهره مند شدند .

گفتنی است در این مراسم علاوه بر مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، نجفی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بابل و سایر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشته اند.