به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید مردانی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۶ هزار و ۵۴۶ تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۹۳۵ تماس به کارشناسان مرکز مدیریت راههای کشور در مورد اطلاع از وضعیت جادهها و شرایط جوی چهارمحال و بختیاری وصل شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال ۹۷ کل تماسها با سامانه ۱۴۱ استان ۹۴ هزار و ۷۱۶ تماس بوده است، افزود: از این میزان ۱۰ هزار و ۳۰۳ تماس به کارشناسان مرکز مدیریت راههای کشور در مورد اطلاع از وضعیت جادهها و شرایط جوی چهارمحال و بختیاری وصل شده است.
وی با اشاره به اینکه میزان تماس با سامانه ۱۴۱ در سال گذشته نسبت به سال ۹۷، ۳۳/۶ درصد افزایش یافته است، افزود: تماس با کارشناسان کشوری در مورد وضعیت جادهها و اوضاع جوی استان نیز ۳۵/۳ درصد افزایش را نشان میدهد.
وی با بیان اینکه هدف اصلی سامانه ۱۴۱ دسترسی هموطنان به اطلاعات برخط راههای کشور است، گفت: این اطلاعات شامل وضعیت ترافیک، شرایط جوی محورها، رخدادهای جادهای، اطلاعات مسیر و مسافتهای بین شهری است.