شناسهٔ خبر: 80406 - سرویس مسکن و شهرسازی

پیام دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به شهروندان اصفهانی:

اصفهان پایلوت "برنامه جامع مساله‌محور"/ شهروندان اصفهانی‌، نظراتشان درباره برنامه را با دبیرخانه در میان بگذارند

فرزانه صادق مالواجرد دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری ایران از شهروندان اصفهانی دعوت کرد تا ضمن همکاری در تهیه برنامه جامع شهر اصفهان، نظرات خود را با دبیرخانه این برنامه در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با صدور پیامی از مردم اصفهان خواست در تهیه برنامه جامع شهر اصفهان با دبیرخانه این برنامه همکاری و نظراتشان را با اعضای دبیرخانه در میان بگذارند.

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در بخشی از این پیام با اشاره به اینکه تاکنون تعداد زیادی طرح جامع برای شهرهای مختلف در سراسر کشور تهیه و ابلاغ شده، آورده است: با تصمیم شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در سال گذشته از این پس، تهیه برنامه جامع برای شهرها با تغییر رویکردی بنیادین انجام می‌گیرد و در آن به مطالبات و مسئله‌های هر شهر، پاسخ داده می‌شود.

او، شهر تاریخی اصفهان را اولین شهری خوانده که برنامه جامع مسئله‌محور برای آن تهیه خواهد شد و از مردم و شهروندان اصفهانی دعوت کرده است تا در تهیه این برنامه مسئله‌محور همکاری  و مطالبات خود را به دبیرخانه تهیه برنامه جامع شهر اصفهان منعکس کند.