شناسهٔ خبر: 80499 - سرویس استان‌ها

پیگیری تجهیز و راه اندازی بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی

بازدید از بیمارستان تویسرکان مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه استاندار، نماینده مردم شریف تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی از روند اجرایی بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی و به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، "داریوش حسینی"  در این بازدید به ارائه گزارش در خصوص پروژه پرداخت و ادامه داد: این طرح از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان در سال ۹۴ بود که هم اکنون از پیشرفت ۹۷ درصدی برخوردار است .

وی عنوان کرد: افزایش ۵۰ درصدی شمار تخت‌ها به ۱۵۴ تخت و بخش‌های تخصصی و درمانی این بیمارستان سبب افزایش اعتبارات مورد نیاز و زمان بیشتر برای تکمیل این طرح شد .

وی یادآورشد: با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل خواهد شد که علاوه بر تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد .

استاندار همدان نیز در این بازدید اعلام کرد: این پروژه بزرگ از مطالبات اصلی مردم شهرستان تویسرکان است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

سید سعید شاهرخی یادآورشد: تجهیزات لازم برای این بیمارستان تامین شده و به زودی نصب خواهد شد تا در این شرایط خاص در اختیار مردم تویسرکان قرار گیرد.