شناسهٔ خبر: 80537 - سرویس استان‌ها

در فروردين ماه امسال انجام شد؛

باز پس‌گیری حدود ۸ هکتار از اراضی ملی استان خراسان رضوی به ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال

yegan-farvar99.jpg فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی از رفع تصرف حدود ۸ هکتار از اراضی ملی این استان در فروردین امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ بهرام خسروی با اعلام این خبر، اظهار داشت : با تلاش همکاران یگان حفاظت اراضی و شورای حفظ حقوق بیت المال  و اجرای ۱۹ عملیات رفع تصرف در شهرهای مشهد مقدس، طرقبه شاندیز، سبزوار، تربت حیدریه، قوجان، کلات و کاشمر، این یگان موفق به رفع تصرف حدود ۸ هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۹۶۰ میلیارد ریال شد.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: شهروندان می توانند با شماره تلفن ثابت یگان به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در سال‌جاری نیز  همانند گذشته در تمامی شهرستان های استان شبانه روز اراضی ملی و دولتی را تحت نظر داشته و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت هارا برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به کار خواهد گرفت.