شناسهٔ خبر: 80585 - سرویس وزارتی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی، مطرح کرد

تشکیل کارگروه شناسایی اموال منقول و غیرمنقول سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه/ بخشی از منابع هزینه‌ای با فروش اموال منقول تامین می‌شود

ببینید|نشست معاون توسعه ،مدیریت منابع انسانی با معاونین توسعه و مدیریت منابع انسانی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از تشکیل کارگروهی برای شناسایی اموال منقول و غیرمنقول سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه خبر داد و بر برگزاری منظم جلسات شورای راهبری و کمیته‌های ذیل آن در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، به مدیریت سیدعیسی حسینی معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، به شکل ویدئو کنفرانس و با حضور 14 نفر از معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی، برگزار شد.

در این جلسه، سه موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که شاملِ ارایه گزارش پیرامون اقدامات بعمل آمده بر اساس صورتجلسه مورخ 15 اسفند 98، بررسی آخرین اقدامات کمیته های تکلیفی (مدیریت عملکرد، فرآیند ارزیابی عملکرد سال جاری، تحول اداری، سلامت اداری، دولت الکترونیک و...)، و طرح و بررسی مشکلات معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی بود.

سیدعیسی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، ضمن دریافت گزارش معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، از برگزاری جلسه شورای راهبری وزارتخانه در هفته آتی با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، امسال بخشی از منابع بودجه ای از طریق فروش امواج منقول مازاد تامین می شود. به همین دلیل ضرورت دارد تا در این خصوص، سازمان های مسئول و زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این اقدام، همکاری شایسته و مناسب را داشته باشند.

وی در عین حال از تشکیل کارگروهی به منظور شناسایی اموال منقول و غیرمنقول سازمان‌ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی در آینده نزدیک خبر داد.

حسینی بر تشکیل جلسات منظم ستاد راهبری در وزارتخانه راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: بحث فروش اموال منقول موضوع جدی است و حتما باید در سامانه سادا ثبت انجام شود.

وی بر ایجاد وحدت ‌رویه در خصوص سیاستگذاری‌ها و تصمیماتی که در شورای راهبری گرفته  می‌شود، تاکید و اعلام کرد: کارگروهی برای ایجاد وحدت رویه در ستاد وزارتخانه راه و شهرسازی، تشکیل می‌شود.

سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی، تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نصرت نظامی معاون توسعه و منابع انسانی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بهادری معاون مدیریت و منابع انسانی سازمان ملی زمین و مسکن، پولادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان هواپیمایی کشوری، شاهانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، فرزانه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره)، عبدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، اخلاقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت بازآفرینی شهری ایران، روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شورمیج معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در این جلسه، حضور به هم رساندند.