شناسهٔ خبر: 80589 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد

واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر در دزفول

رضایی خوزستان4.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر در دزفول به متقاضیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رضا رضایی در حاشیه نخستین جلسه شورای مسکن استان در سال ۹۹ که امروز، ۱۰ اردیبهشت در اهواز برگزار شد، از واگذاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر در دزفول به متقاضیان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد واحد مسکن مهر در قالب دو پروژه ۱۲۸ واحدی و ۷۲ واحدی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه این واحدها در دو فاز اجرایی شدند، افزود: اجرای آن ها با تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی و تسهیلات مسکن مهر انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: هر بلوک در این پروژه ۲ طبقه و ۴ واحدی است که به متقاضیان مسکن مهر واگذار می شود.

رضایی عنوان کرد: هزینه ساخت این واحدها از طریق تسهیلات مسکن مهر و همچنین آورد متقاضیان تامین و پس از آن نسبت به ساخت این واحدها اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه مراحل آماده سازی و محوطه سازی این ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول توسط دستگاه های خدمات رسان انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار خوزستان امروز در نخستین جلسه شورای مسکن استان در سال ۹۹، از پیگیری جدی طرح های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در خوزستان در سال جاری خبر داد.