شناسهٔ خبر: 80607 - سرویس هوایی

ایران ایر اعلام کرد

ضدعفونی و پاک‌سازی هواپیما و بار مسافران پرواز میلان «هما»

هواپیما هما هواپیما، بار مسافران و تمام تجهیزات زمینی پرواز میلان به تهران، پس از فرود و پیاده شدن مسافران با همکاری مرکز بهداشت مرزی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) ضدعفونی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی، به نقل از ایران ایر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، اولین پرواز ویژه که هموطنان و دانشجویان ایرانی را از میلان به تهران بازگردانده بود، توسط تیم ویژه «هما» به طور کامل ضدعفونی و پاک‌سازی شد.

به دنبال گسترش ویروس کرونا و درخواست هموطنان خارج از کشور به خصوص دانشجویان جهت بازگشت به کشور و درخواست سفارت ایران در ایتالیا، مجوز انجام دو پرواز ویژه توسط «هما» در تاریخ‌های چهارشنبه ۱۰ و شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه به میلان صادر شد.

اولین پرواز «هما» در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه (۲۹ آوریل) به وقت محلی دانشجویان و هموطنان را از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انتقال داد. این هواپیما پس از پیاده شدن مسافران و با نظارت نمایندگان وزارت بهداشت به طور کامل ضدعفونی شد.

گفتنی است روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (۲ می)، دانشجویان و هموطنان ایرانی با دومین پرواز «هما» در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انتقال خواهند یافت.