شناسهٔ خبر: 80667 - سرویس استان‌ها

احداث ۴ کیلومتر و ۵٠٠متر از بزرگراه ارومیه به سرو در مراحل پایانی

احداث ۴ کیلومتر و ۵٠٠ متر از بزرگراه ارومیه به سرو در مراحل پایانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربايجان‌غربی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از عملیات راهسازی در پروژه بزرگراه ارومیه به سرو بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربايجان‌غربی از طرح بزرگراه ارومیه به سرو گفت: عملیات اجرایی این بزرگراه جلوتر از برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود که در روزهای آینده، ۴ کیلومتر و ۵٠٠ متر از آن با اعتبار ۶٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. 

‍ وی، ساخت و توسعه محورهای ترانزیتی از جمله ارومیه به سرو را زمینه‌ساز توسعه پایدار منطقه برشمرد و یادآور شد که برنامه‌ریزی شده که در هفته دولت امسال، بهره‌برداری کامل از بزرگراه ارومیه به سرو محقق شود. 

با توجه به این‌که که یک چهارم پایانه‌های کشور در آذربایجان غربی قرار دارد، ضرورت توسعه و تامین زیرساخت های لازم برای پایانه های مرزی به ویژه پایانه مرزی سرو در راستای توسعه پایدار و گسترش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه، موضوع مهمی به شمار می‌رود که بر همین اساس تکمیل محور ترانزیتی ارومیه سرو در دستور کار مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی قرار گرفته است. 
 اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی