شناسهٔ خبر: 80707 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام عنوان کرد؛

به تمام درخواست های رسیده به سامانه شهراه پاسخ داده شده است

دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در یکسال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دلخواه با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده بود.

 وی گفت: ۳۳۸ مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آن‌ها تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا، مسافر و ..... بوده  و ۱۱۹ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری می‌باشد، که از جمله آن‌ها به خرابی آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راههای ارتباطی استان می توان اشاره کرد.

دلخواه خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی۱۴۱سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir  نیز فعال می باشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.