شناسهٔ خبر: 80775 - سرویس استان‌ها

بازدید از روند اجرایی پروژه های مسکن مهر و بازآفرینی استان همدان

بازدید از پروژه های مسکن 2 سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه روسای حوزه خود از روند اجرایی پروژه های مسکن مهر و بازآفرینی استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، " مجید صالحی امیر" در بازدید از پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر خیرین مسکن ساز و جاده دسترسی آن گفت: این پروژه با اتمام محوطه سازی و زیرسازی و نیز آسفالت جاده دسترسی ، طی قراردادی به مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن با پیمانکار منعقد شده و تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بازدید از پروژه ۷۲ واحدی مسکن مهر کولاد کومه گفت: این پروژه، باقی مانده پروژه های مسکن مهر بوده که ۴۸ واحد آن در سالهای گذشته احداث و تحویل شده است و ۲۴ واحد باقی مانده با پیگیری های اداره کل و علیرغم داشتن مشکلات حقوقی در حال اتمام است که ۱۲ واحد آن تا پایان اردیبهشت و ۱۲ واحد دیگر تا پایان تیر به اتمام خواهد رسید.

صالحی در بازدید از پروژه بهداشتی، درمانی، قرآنی و فرهنگی امام علی (ع) همدان نیز بیان کرد: این پروژه توسط اداره کل و با اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و با هدف ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد مرکز درمانی و ایجاد کانون فرهنگی و ورزشی برای جوانان و نوجوانان حصار امام خمینی در حال احداث است.

وی افزود: پروژه  درحال حاضر در مرحله احداث اسکلت بوده و پیش بینی می شود با تامین اعتبار لازم در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در پایان از پروژه خانه قرآن و عترت در محله کوی خضر همدان بازدید نموده و گفت: این پروژه در چهار طبقه و با هدف ترویج فرهنگ قرآن و همچنین امور فرهنگی در کوی خضر همدان و ایجاد مکانی برای امورات کارآفرینی و توسط اداره کل از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری احداث گردیده است.

صالحی در پایان خاطرنشان ساخت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۹۰ درصد بوده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه سالجاری به بهره برداری برسد.