شناسهٔ خبر: 80788 - سرویس استان‌ها

رئیس جدید اداره حراست راه و شهرسازی خراسان شمالی منصوب شد

عکس 600 در 400 انتصاب رئیس حراست خراسان شمالی با ابلاغ حکم ریاست مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی و در مراسمی، رئیس جدید حراست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، در این مراسم که با حضور مدیر کل حراست استان، مدیر کل راه و شهرسازی استان،معاونین و مدیران حراست شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در استان برگزار شد، " احسان مرادی" به عنوان رئیس جدید حراست این اداره کل معرفی و از زحمات "مهران سلماسی" رئیس پیشین این اداره با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه از حراست به عنوان بازوی نظارتی اداره کل یاد کرد و افزود: کار حراست بسیار سنگین، حساس و گسترده است و باید بین همکاران و اداره حراست وفاق و همدلی موج بزند و این همدلی قطعاً بسترساز سلامت امور و حافظ آرامش در اداره خواهد بود .

وی به موضوع خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: ما کار می کنیم که مشکل مردم حل و فصل شود و ما خدمتگزار مردم هستیم و باید به نحوی عمل کنیم که مردم از ما رضایت کامل داشته باشند و مردم دنبال مطالبات خود هستند و این حق مردم است .

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: باید تلاش کنیم که زندگی شهروندان ارتقاء پیدا کند ، باید با مردم صادق و شفاف باشیم .

نژادصفوی در بخش دیگری از صحبت های خود از اتحاد ، وحدت ، همبستگی و تلاش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در خصوص "جهش تولید" یاد کرد و تاکید نمود : انشالله در حوزه مسکن و راه این امر تحقق پیدا خواهد نمود .

بابایی ، مدیرکل حراست استان خراسان شمالی نیز در این جلسه به خدمت به مردم اشاره کرد و افزود : ما هر چه قدر در توان داریم باید برای مردم بزاریم و برای مردم کار کنیم .

وی تصریح کرد : حراست دستگاه های اجرایی می بایست همدلی ، وحدت و فضای بانشاط را در بین همکاران مجموعه برقرار کنند و پمپاژ روحیه برای مدیر و همکاران و ارباب رجوع باشند و مجموعه ای موفق خواهد بود که نیروی پرنشاط داشته باشد .

مدیرکل حراست استان خراسان شمالی اظهار داشت : حراست ها باید چشم مجموعه باشند و خلاقیت داشته باشند و تجزیه و تحلیل درست انجام دهند و پیشگیری کنند و مشاور خوبی برای مدیر و همکاران آن مجموعه باشند .