شناسهٔ خبر: 80848 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

تردد در همه محورهای استان مازندران برقرار است/ زلزله آسیبی به مسیرهای استان وارد نکرد / برقراری ترافیک در هراز، فیروزکوه و چالوس

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از برقرار بودن ترافیک در محورهای استان بعد از زلزله شب گذشته در منطقه دماوند خبر داد.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این که زلزله شب گذشته خساراتی به محورهای مواصلاتی استان مازندران وارد نکرده است، گفت: با توجه به وقوع زلزله در شب گذشته در منطقه دماوند و پس لرزه‌های آن در استان، خدا رو شکر به هیچ یک از جاده های ارتباطی و کوهستانی مازندران آسیبی وارد نشد.

 نجفی اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در سطح محور ارتباطی هراز حدفاصل بایجان تا پلور شاهد ریزش سنگ ( در بیست نقطه ) بوده که بلافاصله اکیپ های راهداری در محل مستقر و اقدامات به موقع برای پاکسازی محور مذکور در دستور کار قرار گرفت. به همین خاطر هم اکنون در محور هراز و فیروزکوه مشکلی نیست و ترافیک در جریان است.

وی ادامه داد: همچنین در منطقه مکارود در محور چالوس – کندوان به خاطر سیلاب بخشی از جاده دچار لغزش و آسیب شده بود که همکاران در حال حل مشکل هستند و ترافیک برقرار است.

وی با اشاره به آماده باش و استقرار نیروهای راهداری در کندوان و هراز تصریح کرد: در بحث زلزله شب گذشته هم در محور هراز مقداری ریزش داشتیم که همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بلافاصله کار را شروع کردند و پاکسازی شد.

نجفی تصریح کرد : با توجه به شرایط موجود، در حال حاضر اکیپ‌های راهداری استان با تمامی دستگاه‌ها و ماشین آلات راهداری خود آمادگی کامل برای مقابله با چنین بلایای طبیعی را دارند.