شناسهٔ خبر: 80963 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

جاده «جلالوند ـ ایلام» در صورت تامین اعتبار؛ ترمیم و اصلاح می شود

کرمانشاه - مهندس فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بخش هایی از جاده خراب و آسیب دیده سرفیروز آباد در دهستان جلالوند ایلام در صورت تامین اعتبار ترمیم و اصلاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: برخی از جاده های اصلی فرعی در استان کرمانشاه نیازمند ترمیم و لکه گیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: يكی از این جاده های مهم و پرحادثه، جاده سرفیروزآباد به سمت استان ایلام می باشد که برای ترمیم و اصلاح این جاده نیازمند اعتبارات لازم هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه در بخش های انتهایی این جاده به ایلام شاهد وضعیت وخیمی هستیم که طرح ترمیم آن را در دستور کار داریم، ولی هنوز هیچ اعتباری برای انجام این کار به این اداره کل تعلق نگرفته.

کرمی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار، قیر و مواد اولیه را برای ترمیم این جاده تهیه خواهیم کرد و سریعا عملیات ترمیم و اصلاح این جاده را آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این جاده نبود علائم راهداری و هشداری به دلیل سرقت فراوان می باشد  که باعث افزایش تصادفات می شود و به ویژه رانندگی در شب را برای رانندگان بسیار سخت کرده است.

کرمی گفت: جاده جلالوند که بخش هایی زیادی از آسفالت آن به مرور از بین رفته است متعلق به ۵۰ سال پیش است که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاح این وضعیت انجام نشده و تصادفات مرگبار زیادی در سالهای اخیر در این محور روی داده است.