شناسهٔ خبر: 80975 - سرویس استان‌ها

مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل:

کیفیت اولویت اول در اجرای پروژه های راه و شهرسازی اردبیل است

ardebilordi 99 مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: توجه و دقت بر کیفیت کار اولویت اول در اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری مدیركل راه و شهرسازي استان اردبيل در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه خلخال ، کلور ، درام با اعلام این مطلب افزود : پروژه احداث راه اصلی خلخال ، کلور ، درام در حال حاضر با 45 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با بکارگیری 110 نفر پرسنل فعال و عملیات خاکی و احداث ابنیه فنی در حال انجام است.

وی با تقدیر از تلاش پیمانکار پروژه ، دستگاه نظارت و عوامل اجرایی گفت : توجه و دقت بر کیفیت کار اولویت اول در اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان اردبیل است و در این زمینه تمامی پیمانکاران با جدیت هر چه تمام نسبت به این مسئله اهتمام ویژه دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طول پروژه احداث راه اصلی خلخال ، کلور ، درام ۵۵ کیلومتر است که 37/5  کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان اردبیل واقع شده و 17/5 کیلومتر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان قرار دارد.

حیدری ادامه داد: در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در سال گذشته به منطقه 4/5 کیلومتر از حوزه زنجان کاهش و به مجموع راه‌های در حال اجرای استان اردبیل در این مسیر اضافه شده و هم‌اکنون طول مسیر پروژه در استان به ۴۲ کیلومتر افزایش یافته و در مقابل مسیر واقع در حوزه استان زنجان به ۱۳ کیلومتر کاهش یافته است.

وی گفت: هدف از اجرای این پروژه مهم عاری بودن این مسیر از هرگونه گردنه برف‌گیر، کاهش فاصله شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان‌های شمالی، افزایش ظرفیت‌های شهرستان به لحاظ مسائل اقتصادی ، گردشگری وجذب سرمایه‌گذار است.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه معاون مهندسی و ساخت اداراه کل در ادامه از روند اجرایی پروژه راه ارتباطی سرچم به هشتجین بازدید کرده و موارد لازم را به پیمانکار پروژه توصیه کرد.