شناسهٔ خبر: 81044 - سرویس استان‌ها

بهره‌برداری از ۲ مجتمع خدماتی‌رفاهی بین‌راهی در استان سمنان تا پایان سال

IMG_8611.jpg معاون فنی و نظارت بر بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از بهره برداری ۲ مجتمع خدماتی رفاهی جدید تا پایان سال در استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، محسن لشکری با اشاره به اینکه ۲۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان سمنان درحال ساخت هستند گفت: تا پایان سالجاری ۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر در محورهای استان به بهر برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با توجه به موقعیت استان سمنان و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب افزود: بمنظور تامین ایمنی مسافرین و رفع خستگی و خواب آلودگی رانندگان، جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به منظور بهره مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر با ارتقای خدمات این مجموعه ها و نظارت این اداره کل محقق خواهد شد.

لشکری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال هستند، افزود: این اداره‌کل بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران هزینه احداث راه‌های دسترسی و نصب تابلوی اطلاع رسانی به صورت کمک بلاعوض به مجتمع‌های خدماتی رفاهی که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و در آستانه بهره‌برداری هستند، تخصیص می‌دهد.

معاون فنی و نظارت بر بهره برداری اداره کل همچنین گفت: به  منظور نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، تیم‌های نظارتی بصورت کمیته‌های شهرستانی با مشارکت نمایندگان فرمانداری‌ها، کارشناسان بهداشت، ستاد اقامه نماز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تشکیل و بر نحوه عملکرد این عناصر نظارت می‌نمایند.

ایشان در پایان افزود: مراجعین محترم می توانند هرگونه انتقاد، شکایت و نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت نمازخانه هاو مساجد مجتمع های خدماتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ و یا سامانه ۱۴۱اعلام نمایند.