شناسهٔ خبر: 8110 - سرویس مسکن و شهرسازی

معین ویژه پردیس خبر داد:

هزینه‌ نصب انشعابات آب و برق شهر پردیس تعدیل می‌شود/ بهره‌برداری از تونل پردیس در شهریورماه

حبیب الله طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از تعدیل شدن هزینه‌ انشعابات آب و برق در این شهر و افتتاح تونل در شهریورماه خبر داد.

حبیب‌اله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از توافقاتی خبر داد که میان شرکت عمران شهر جدید پردیس و شرکت آب و فاضلاب برای نصب انشعابات واحدهای مسکن مهر در پردیس صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خدمات‌رسان از انتظارات بالایی که روی قیمت‌ها داشتند کوتاه آمدند، ادامه داد: مقرر شد به علت قابل توجه بودن هزینه‌ها، شرکت عمران شهرهای جدید هم کمک‌های مالی برای انشعابات اعمال کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به نحوه محاسبه هزینه انشعابات گفت: قیمت‌ها بر اساس مبنای سال ۹۰ و با لحاظ تورم‌های سالیانه محاسبه می‌شود، اما پایه مبالغی که در سال ۹۰ برای نصب انشعابات دریافت شده بر مبنای همان سال بدون تغییر باقی می‌ماند.  

به گفته معین ویژه شهر جدید پردیس، پیش از این اعلام شده بود که به ازای نصب انشعابات آب و فاضلاب و برق هر واحد ۶۵۰ هزارتومان پرداخت شود که این مبلغ با توجه به توافقات تعدیل می‌شود.

طاهرخانی در ادامه این گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از وضعیت افتتاح واحدها در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برخی فازهای پردیس هم در حال آماده‌سازی برای افتتاح هستند، به عنوان مثال تونل پردیس که اصلی‌ترین تونل دسترسی این شهر است تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و در شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد. /