شناسهٔ خبر: 81150 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

نقش برجسته روابط عمومی ها در گذار از شرایط جدید با ارتقای دانش کرونایی مردم

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی( ۲۷ اردیبهشت ماه) و به واسطه همه گیری ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، به نظر می‌رسد آسان‌سازی همگرایی و همبستگی ملی در میان ایرانیان و کمک به پیشبرد سیاست‌های ملی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی، صرفا از طریق برقراری ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ممکن خواهد بود. 

 امروزه برجستگی بیش از پیش فناوری ارتباطی و اطلاعاتی برای شکل دهی به تبادلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، علمی و...در جهت برقراری تفاهم، همبستگی و همکاری ملی ایرانیان برای توسعه ایران اسلامی امری روشن و حیاتی است.

دستگاه جامع اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی نیز می‌تواند با استفاده از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دوران پساکرونا، در ارائه تصویری واقعی از خدمات و دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های حمل‌و‌نقل و مسکن و شهرسازی و همچنین مدیریت و تسهیل ارتباط مردم نقش موثری ایفا کنند و برقراری ارتباطات دوسویه و تعاملی را تسهیل کنند. 
علاوه بر این ضرورت استفاده از اطلاعات کرونایی برای ایجاد دانش و آگاهی کرونایی - منظور همان آگاهی از راه های مقابله با ویروس کرونا است- در میان ملت شریف ایران اسلامی از امور دیگری است که روابط عمومی‌ها می‌توانند بدان اهتمام داشته باشند.

ضمن شادباش ۲۷ اردیبهشت ماه  روز ملی ارتباطات  و روابط عمومی ، توفیقات روز افزون همه دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی به ویژه کارکنان روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در اقصی نقاط میهن عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.