شناسهٔ خبر: 81163 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیرارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی:

روابط عمومی؛ مهمترین حوزه برای مدیریت هوشمندانه انعکاس اطلاعات است/ روابط عمومی ها؛ نیازمند ارائه پیام جدید، متفاوت و اثرگذار/ سازمان ها موظف به پاسخگویی سریع و دقیق به رسانه ها و افکار عمومی هستند

جلسه مدیریت ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: روابط عمومی، مهمترین حوزه برای مدیریت هوشمندانه انعکاس اطلاعات بین سازمان و مردم و ذینفعان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید رحمتی که در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت، اظهار داشت: سازمان ها وظیفه دارند پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشند و یکی از کارکردهای روابط عمومی؛ عمل به این مسئولیت اجتماعی در راستای ارتقای تفاهم سازنده با طیف وسیع مخاطبان است.

رحمتی با بیان اینکه برنامه ۵ ساله ­ای در حوزه ارتباطی سازمان را تدوین شده و در مرحله به روز رسانی قرار دارد، تاکید کرد: قاطعانه می توان اعلام کرد که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در بین سازمان ها و وزارتخانه ها جزو برترین ها هستیم؛  البته آمار و ارزیابی های وزارت راه و شهرسازی نیز تصدیق کننده این مطلب است.

وی با بیان اینکه موفقیت روابط عمومی سازمان بنادر؛ بدون حمایت مدیران ارشد ، به ویژه مدیریت عامل این سازمان اتفاق نمی افتاد، تصریح کرد: در برهه ای هستیم که باید پیام و ایده جدید، متفاوت و اثرگذار ارائه کنیم.

وی افزود: برنامه داریم بر اساس تاکیدات مدیرعامل سازمان بنادر، تولیدات روابط عمومی این سازمان را به سمت جامع نگری و معرفی سازمان برای مخاطبان عام پیش ببریم.

رحمتی با اشاره به ضرورت توسعه ساختاری در روابط عمومی بنادر، از تبدیل واحد ارتباطی سه بندر به اداره روابط عمومی خبر داد و آن را نقطه عطفی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.

به گفته مدیریت ارتباطات و بین الملل، واحد انتشارات و دبیری و حوزه اجرایی اشاعه فرهنگ دریایی سازمان بنادر به روابط عمومی این سازمان منتقل شده و این تغییرات اساسی می طلبد تا با توانی مضاعف در انجام وظایف محوله، همت گماریم.