شناسهٔ خبر: 81205 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد

ثبت‌نام بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان استان یزد در طرح اقدام ملی مسکن

2222.jpg ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در سه ماهه آخر سال گذشته آغاز و با عزم جدی، این طرح مهم نیز در استان یزد شتاب خواهد گرفت .

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی، رضا یادگاری، در خصوص تعداد ثبت‌نام کنندگان در دو مرحله ثبت نامی طرح مسکن اقدام ملی در استان، گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در استان یزد، ۱۶ هزار و ۶۰۷ نفر بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه در مرحله اول هزار نفر در شهر یزد ثبت‌نام کردند، که در بررسی اولیه از این تعداد ۶۰۰ نفر واجد شرایط بودند، افزود: در مرحله دوم ۱۴ هزار و ۵۲ نفر در سطح استان ثبت‌نام کردند که ۱۰ هزار و ۲۴۶ نفر آن مربوط به شهر یزد بودند که در حال پالایش هستند.

وی به جانمایی‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر یزد اشاره و خاطرنشان کرد: بلوار شهید نواب صفوی ، آزادشهر، بلوار آیت الله مدرس، اراضی پشت صدا و سیما از جمله مکان‌هایی است که برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی در شهر یزد در نظر گرفته شده است.

یادگاری مدت زمان ساخت و تحویل مسکن طرح اقدام ملی را دو سال عنوان کرد و اظهار داشت: متولی ساخت و ساز و پالایش متقاضیان به جز شهر یزد بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در خصوص اینکه آیا مرحله سوم ثبت‌نام مسکن ملی وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم بدون ظرفیت محدود و بصورت آزاد انجام پذیرفته، در صورت تصمیم وزارت راه و شهرسازی مرحله بعدی ثبت‌نام هم برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

وی اذعان کرد: برای متقاضیانی که در مرحله دوم از طریق شماره پیامک اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام کردند طی ماه های آینده امکان بارگیری اطلاعات در سامانه مهیا می‌شود.