شناسهٔ خبر: 81209 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

بازنمایی اقدامات سازمان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل مسکن مهر/ایجاد انگیزه در مدیران و امید در مخاطبان با اطلاع‌رسانی صحیح

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نقش روابط‌عمومی‌ها را در بازنمایی اقدامات سازمان در طرح اقدام ملی و مسکن مهر، تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: اطلاع‌رسانی بی‌طرفانه و از منظر کارشناسی، موجب امیدواری مخاطبان و ایجاد انگیزه در مدیران اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، عل نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیداری که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان روابط عمومی این سازمان داشت با اشاره به نقش مهم حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات در این سازمان گفت: روابط عمومی متعلق به یک مدیر یا راس یک سازمان نیست بلکه متعلق به کل اعضای یک سازمان و مخاطبانش است.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مخاطبان سازمان ملی زمین و مسکن یک گروه یا طبقه خاص از مردم نیستند بلکه تمامی اقشار مردم را شامل می‌شوند، افزود: اهمیت نقش روابط عمومی در این است که می‌تواند تلاش‌های افراد زیادی را که مردم بیرون سازمان از وجودشان هیچ اطلاعی ندارند به سمع و نظر مردم برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به کارکنان این حوزه، گفت: از اینکه با وجود کمبود نیروی انسانی و سایر امکانات باز هم در هر زمان و موقعیت تمام تلاش خود را در بازنمایی اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن به کار می گیرید از شما سپاسگزارم.

وی تلاش های کارکنان روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی در بازنمایی اقدامات مهم سازمان از جمله طرح اقدام ملی و مسکن مهر را مثبت ارزیابی کرده و اضافه کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و بی‌طرفانه در خصوص این پروژه‌ها هم می‌تواند مخاطبان این طرح ها را امیدوار کند و هم انگیزه مدیران اجرایی را برای تسریع و ادامه کار بالا ببرد.

گفتنی است در آغاز این نشست گزارشی از مهمترین اقدامات روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن توسط مدیر روابط عمومی این سازمان ارائه شد و در ادامه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های کارکنان روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تقدیر کرد. و همچنین با ارسال لوح سپاس از مدیران روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی نیز تشکر کرد.