شناسهٔ خبر: 81218 - سرویس استان‌ها

معاون راهداري و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خبر داد

پاكسازی و ایمن سازی حريم راه‌های مازندران با جديت در حال اجراست

پاکسازی معاون راهداري و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از پاكسازي وایمن سازی حريم راه هاي اين استان توسط راهداران اين اداره كل خبر داد واظهار داشت : پاكسازي و زيباسازي حريم راه هاي ارتباطي سوادکوه و هراز با جديت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، حسن جهانیان ضمن اعلام اين خبر ، به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در محورهاي ارتباطي مازندران ، بايد حاشيه و حريم راه هاي اين استان سرسبز ، همواره پاك و زيبا باشد. وي اظهار داشت: تمامي مسئولين ذيربط بايد با تمهيدات لازم در خصوص زيباسازي و پاكسازي منظر حريم راه ها كوشا باشند.    

معاون راهداري و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران به اهمیت اجرایی شدن طرح اشاره و افزود: زيباسازي و پاكسازي حريم راه ها مي تواند نقش بسيار مهمي در امنيت جاده ها و سوانح رانندگي ايفاء نمايد تلاش و همكاري همه كاربران جاده اي در حفظ و حراست از حريم راهها بسيار مهم و حياتي است.

وی در ادامه برنامه های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه های مواصلاتی استان اینگونه عنوان کرد: احيا و اجراي خط كشي ، اجرا و نصب نيوجرسي بمنظور جداسازي و تفكيك باند در نقاط پرتصادف استان ، بازسازي و نصب انواع علائم ، برنامه ریزی و اجراي عمليات روکش آسفالت و لكه گيري گسترده رويه هاي آسفالتي ، رگلاژ و شانه سازي راه هاي اصلي و فرعي و روستایی  بويژه در نقاط كوهستاني پر تردد از جمله برنامه های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.