شناسهٔ خبر: 81228 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان خبر داد:

۴۴۵۴ واحد مسکن مهر در دست ساخت/ بهره‌برداری از نیمی از واحدها تا پایان امسال

شورای مسکن 1 مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از تکمیل نیمی از چهار هزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در دست ساخت در این استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان به ریاست استاندار و مدیران سازمان‌های مرتبط برگزار شد.

آرش رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در بخشی از این جلسه گفت: چهار هزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است که بیش از ۵۰ درصد از این واحد‌ها در ماه‌های پایانی سال آماده‌بهره برداری است.

وی ادامه داد: هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری می باشند که برای رفع مشکل این تعاونی‌ها، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آنها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بیان کرد: در مقوله اعطای تسهیلات مسکن مهر طرف قرارداد بانک صادرات، با توجه به عدم تایید و پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال مقرر شد، بانک عامل نسبت به پیگیری موضوع و اخذ مجوز افزایش تسهیلات اقدام نماید.

رضایی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه ۶ هزار نفری نیز اشاره کرد و افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد، با توجه به برنامه احداث سالن ۶ هزار نفری در محدوده ورزشگاه خلیج‌فارس در قبال هزینه اجرای پروژه ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین (ع) شناسایی و به مجری واگذار شود.

شایان ذکر است، در این نشست در خصوص موضوعات مهم مرتبط با بازآفرینی شهری از جمله مشکلات موجود در محله چاهستانی‌ها، اسلام آباد و گل‌کنی تبادل نظر و تصمیم گیری شد.