شناسهٔ خبر: 81241 - سرویس استان‌ها

روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد:

اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی، دستگاه پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های تهاتر مالیاتی و بانکی

جلسه مالیاتی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی به‌عنوان دستگاه اجرايی پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های تهاتر مالیاتی وبانکی دراستان خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه وشهرسازی خراسان جنوبی، جلسه بررسی استفاده از ظرفیت‌های تهاتر مالیاتی و بانکی به ریاست میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه وشهرسازی و معاونان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مدیران عامل بانک‌ها ،سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی، خزانه و امور مالیاتی استان روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

این جلسه به درخواست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به‌عنوان دستگاه پیشرو استفاده‌کننده از این ظرفیت قانونی برگزار شد و در  آن ضمن بررسی موانع و چالش‌ها، راهکارهای لازم در خصوص استفاده حداکثری از این ظرفیت قانونی مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

در این جلسه همچنین اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به‌عنوان دستگاه اجرايی پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های تهاتر مالیاتی وبانکی دراستان خراسان جنوبی معرفی شد.