شناسهٔ خبر: 81266 - سرویس وزارتی

به مناسبت روز جهانی ارتباطات انجام گرفت؛

برگزاری اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

برگزاری اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در سالن آمفی تئاتر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سی ام اردیبهشت ماه و به مناسبت روز جهانی ارتباطات اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی به میزبانی شورای هماهنگی روابط عمومی وزارتخانه در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور وزیر راه و شهرسازی و به واسطه شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس انجام گرفت، جمعی از کارشناسان عرصه روابط عمومی از جمله سیدقاسم بی نیاز، رئیس رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارتخانه به ارائه نقطه نظرات خود در بحث ارتباطات پرداخته و بر لزوم بهره گیری از روش های نوین در عصر جدید ارتباطات تاکید داشتند.

در بخش دیگری از این مراسم و در ارتباط ویدئو کنفرانسی گرفته شده، وزیر راه و شهرسازی شنونده صحبت های برخی از مدیران کل روابط عمومی دستگاه های زیرمجموعه از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود.

در این گفتمان، فخاران، مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برلزوم تجهیز روابط عمومی ها و اضافه شدن نیروهای کارآمد به این مجموعه و همچنین دیگر سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد. همچنین در این قسمت از برنامه استان های اصفهان و خوزستان این فرصت را پیدا کردند که در ارتباط مجازی با وزیر راه و شهرسازی در این مراسم به طرح موضوع بپردازند که یکی از این موارد، اضافه شدن بخش امور بین الملل به روابط عمومی ها بود.

در حاشیه این مراسم، از خانم اصغرزاده، مسئول سابق روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که ظرف چند روز گذشته حکم بازنشستگی ایشان اعلام شد، تقدیر به عمل آمد و لوحی از سوی وزیر راه و شهرسازی به پاس زحمات چندین ساله در «هما» به ایشان تقدیم شد.