شناسهٔ خبر: 81347 - سرویس استان‌ها

درآیین تجلیل و قدر دانی از تلاشهای مدیر توسعه مديريت و منابع انساني و معارفه مدیر جدیدعنوان شد:

اخلاص در عمل، قانون مداري و رعایت اخلاق سبب پیشرفت کار و ایجاد محیطی سالم برای ارایه خدمات مطلوب به افراد جامعه می شود

IMG-20200521-WA0004.jpg آیین تجلیل و قدردانی از تلاش های مدیر توسعه مديريت و منابع انساني و معارفه مدیر جدید اين اداره كه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران و کارشناسان این اداره كل برگزار شد.  

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، قدرت اله ابك مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این مراسم  بر عملکرد و برنامه ریزی مبتنی بر شرع ، قانون و اخلاق تأکید کردو گفت : اخلاص در عمل و رعایت اخلاق سبب پیشرفت کار و ایجاد محیطی سالم برای ارایه خدمات مطلوب به جامعه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه با اشاره به اينكه مدیریت یک تکلیف و امانت است و همه ما خداوند را شاکریم که  لباس خدمت به بندگان خدا را برتن کرده و آماده خدمات رساني و کمک به همنوع خود باشیم، افزود: لازم است مدیران  در زمان تصدی با ایجاد شرایط مناسب بستر را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم آماده کنند.

 وی اظهار داشت:  امیدواریم با وحدت و پشتکار مجموعه همكاران اين اداره كل در راه تحقق اهداف عالی وزارت راه وشهرسازی و خدمت به جامعه گامی موثر برداریم  .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه ضمن تقدیر و قدردانی از آقای حسين حسيني معاون سابق توسعه مديريت و منابع اداره كل و آرزوی توفیق برای آقای محمدرضا شكري، وی را به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع این اداره کل معرفی کرد.