شناسهٔ خبر: 81463 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد

بهره برداری از ۴۱۰۰ واحدهای مسکن ویژه محرومان در ایرانشهر

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴۱۰۰ واحد مسکن محرومان در ایرانشهر بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدخلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران در ایرانشهر، گفت: آیین بهره برداری از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی محرومان در سطح استان سیستان و‌بلوچستان و ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در ایرانشهر برگزار شد.

سیدخلیل منبتی گفت: جهت ساخت واحدهای مسکونی محرومین اعتباری بالغ بر ۳۹۰میلیارد تومان تخصیص داده شده است که ۲۴۰میلیارد تومان در قالب تسهیلات و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم چنین گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران بنیاد مسکن استان ساخت واحدهای مسکونی با جدیت در حال ساخت است که در دوماه گذشته بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی پایان یافته و‌ امروز تحویل مردم شریف استان شد و  ۱۹۰۰ واحد دیگر نیز که در مرحله سفت کاری است که در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.