شناسهٔ خبر: 81483 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد:

بهسازی ۲۵ کیلومتر از محور کاشان_ابوزیدآباد در طرح راهداری محوری

IMG_5157.JPG رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان آران و بیدگل از بهسازی محور کاشان_آران و بیدگل به طول ۲۵ کیلومتر در قالب طرح راهداری محوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد کاشکی اظهار کرد: عملیات لکه گیری آسفالت،نصب تابلو و علائم، شست و شو علائم،تعریض بولارد، تعمیر روشنایی و... از جمله اقدامات پیش بینی شده در این طرح است.

وی با بیان اینکه نخستین دوربین نظارت تصویری در محل سه راهی سیلو در محور ابوزیدآباد نصب خواهد شد، گفت: نظارت و ارتقا ایمنی تردد در این محور از اهداف عالیه طرح راهداری محوری و همچنین افزایش نظارت های هوشمند است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آران و بیدگل از تکمیل عملیات راهداری محوری در ۱۰ کیلومتر از این محور خبر داد .

کاشکی خاطرنشان کرد: لکه گیری آسفالت محور سفید شهر، محور علی آباد_ کاشان، محور ویگل ،محور فولاد جمعا به طول ۳۸ کیلومتر نیز به صورت امانی انجام شده است.

وی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت روستای فخره به طول ۶/۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در قالب طرح ابرار  تکمیل و انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه عبور راه اصلی از بافت روستا بهسازی این محور را ضروری کرده بود، گفت:  اتمام عملیات روکش آسفالت روستای فخره در روز عید فطر، باعث شادی و اظهار رضایت مردم شد.