شناسهٔ خبر: 81528 - سرویس استان‌ها

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان؛

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان منصوب شد

معارفه معاوت مهندسی و ساخت با حکم مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، روح اله محسن زاده به‌ عنوان سرپرست مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان هرمزگان، در حکم آرش رضایی آمده است: «با عنایت به دانش، تجارب و شایستگی‌های جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به ‌عنوان سرپرست مهندسی و ساخت اداره کل منصوب می گردید، امید است با توجه به سیاست های ابلاغی وزارت محترم راه و شهرسازی و الگوی جهش تولید و با رعایت قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از طریق بکارگیری صحیح منابع و ظرفیت های موجود نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه ساخت و توسعه راههای اصلی و امور مهندسان مشاور و اهتمام در اتمام پروژه های ساختمان های دولتی و عمومی در تعامل با سایر معاونت ها موفق و موید باشید».

محسن زاده متولد۱۳۵۷ و دانش‌آموخته رشته عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران است.

در سوابق وی کارشناسی اداره نظارت بر اجرای راههای اصلی، معاون اداره طرح ومطالعات، رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه، رئیس اداره فنی و مهندسی، مدیر حوزه فنی و اجرایی و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان دیده می شود.

پیش از این علی علیزاده به مدت ۲۰ سال سکانداری این سمت را بر عهده داشت.