شناسهٔ خبر: 81627 - سرویس مسکن و شهرسازی

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا برای همکاری با بنیاد مسکن در بازسازی مناطق حادثه دیده

سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان دهک یک تا ۳ از اعلام آمادگی آن قرارگاه برای همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق حادثه دیده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان دهک یک تا ۳، گفت:  قرارگاه خاتم در بیش از ۲۸۵ نقطه کشور در حال ساخت و ساز و اجرای پروژه‌های عمرانی است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی، خانه بهداشت، پل‌ها و مدارس از جمله طرح‌هایی هستند که قرارگاه خاتم در اقصانقاط کشور، در دست اجرا دارد.

محمد ضمن اعلام آمادگی برای آن قرارگاه در همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به سوابق و همکاری مناسبی که قرارگاه خاتم الانبیاء با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت واحدهای مسکونی در حوادث مختلف از جمله سیل و زلزله داشته است، این قرارگاه برای اینکار و بازسازی مناطق حادثه دیده اعلام آمادگی می کند.

وی در خصوص تفاهم نامه همکاری قرارگاه با بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی، یادآور شد: ۷۵ درصد طراحی و ساخت احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان برای دهک های یک تا سه توسط سازمان بهزیستی و ۱۵ درصد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء انجام می شود و در این بین طراحی، نقشه، پایان کار و تامین بخشی از اراضی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.