شناسهٔ خبر: 81628 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اتمام و بهره برداری از قطعه سوم محور تویسرکان- کنگاور تا پایان هفته دولت

بازدید از قطعه سوم تویسرکان- کنگاور1 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از اتمام و بهره برداری از قطعه سوم محور تویسرکان – کنگاور تا پایان هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " داریوش حسینی" به همراه معاون مهندسی و ساخت اداره کل و فرمانده یگان حفاظت از اراضی از روند اجرایی قطعه سوم پروژه تویسرکان- کنگاور بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: طول کل محور مورد نظر در استان همدان ۳۲ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر ابتدایی در سنوات قبل بصورت چهار خطه به بهره برداری رسیده و قطعه سوم به طول ۵ کیلومتر در دست پیمان است .

وی ادامه داد: در این قطعه عملیات خاکی ، ساب بیس و بیس ، همچنین ۲.۵ کیلومتر آسفالت لایه اول به پایان رسیده ، ۲.۵ کیلومتر باقیمانده آسفالت لایه اول و ۵ کیلومتر روکش آسفالت نیز در حال انجام است که پیش بینی می شود کل قطعه سوم تا پایان هفته دولت به بهره برداری برسد.

حسینی تصریح کرد: قطعه ۴ نیز به طول ۵.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی یادآورشد: هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، اتصال راههای تویسرکان به بزرگراه کربلا و ایجاد مسیر جایگزین همدان - اسدآباد-کنگاور به همدان - تویسرکان- کنگاور است.

حسینی در پایان خاطرنشان ساخت: تلاش ما بر این است که تمامی امکانات و منابع را تجهیز نموده تا بتوانیم راه تویسرکان به کنگاور را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.